12.11.13

Pantalon paçası daraltma

     Eveet . Anlatıcaktım ertele ertele bugünü buldu . Ama aşama aşama fotograf yok yine o alışkanlık yok ama ilerde olucak inşallah . çünkü birşeye başlarken olur mu olmaz mı bilmeden başlıyorum ve olursa birtek son halini çekip paylaşıyorum . Olucağını bilsem bile o an işimi bırakıp çekemiyorum . :)

     Neyse nasıl yapıldığınagelelim biz. Boru paça bir pantalon vardı elimde eskilerden . üstüne bir darpaça pantalonu koyup çizdim ve cizdiğim yerden iki üç kere geçtim . Daha sonra fazlalığı kestim . Aslında çok basit ama yinede bi kaç sitede var fotoğrafları araştırıp bulabilirsiniz. Bir de çizgileri çizerken ya içten ya dıştan çizip dikin . İkisi farklı telden çalmasın :)
   
     Bende aman aman bişi yapmadım anlattığıma bakmayın makineyle yeni yeni tanışıyoruz . :) Bide benim yaptığıma bakalım mı ? :)



     Bu aralar bloğumu aksattığım için ona daha fazla ilgi göstermeyi düşünüyorum . Belki akşama bir yazı daha girerim :)
    Bide böyle defterlerini paylaşanları falan görünce bi isteğe geliyorum bendemi paylaşsam . Ben bakarken keyif alıyorum ama kendime gelince paylaşsam mı paylaşmasam mı kararsız kaldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder