1.1.14

Gel bakalım 2014 :)

 Hoşgeldin 2014 herkesin senden ne beklediğini biliyosun . Sağlık , aşk , huzur , para ... :) Herkesin istediğini ver emi bak üzülüyoruz .
Şaka bi yana benim istediğim para falan kalsın sağlık olsun , huzur olsun . 
Yeni yıl , yeni yıl hediyeler alındı evler süslendi eeee girdik şimdi hadi toplayın evinizi :) Hiç şöyle bi yeni yıl coşkusu yaşayamadım hayatımda ona yanarım . Aslında sevdiğimin sesini duyamadığım için coşkuyu geçtim mutsuzum . Allah sevdiklerinizi yanınızdan ayırmasın . Beraber bir yıl geçirmeniz dileğiyle . İnşallah benim içinde öyle bir yıl olur . :(
Neyse benim göstermek istediğim evimizdeki yılbaşı partisinden bi fotoğraf  :)
Ne parti ama uuuuuf :)
Aile , çekirdek , kuruyemiş , tombala :)
Ne arıyosunuz daha :)
Hep mutlu olun inşallah .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder