21.12.13

Şifreli kolye

Merhabalar , uzun süredir yazı ekleyemiyorum . Geçerli nedenlerim var tabii. Ekleyemiyorum ve pek birşey yapamıyorum da . Yapmış olduğum bir kolye vardı onu paylaşmak istedim . Şifreli kolye dedim çünkü evet bir şifresi var . Mors alfabesiyle isim yazıyor . ihtiyacınız olan bir mors alfabesi ve boncuklar . Farklı kelimeler de olabilir şans aşk vb. Benim kolyemde ne yazdığını da çözebilirsiniz :) 

Bu arada alttaki resim övünmek gibi olmasın ama benim çok hoşuma gitti :) Resimlerin renkleriyle kendileriyle oynamak hoşuma gidiyor . Birde fotoğraf makinesi alabilsem :)  Daha net olsa blogumda kullanırdım. ama facede kapak fotoğrafı . Bu arada facebook sayfamada beklerim , sag taraftan. 

İyi akşamlar 
   




4 yorum:

  1. İki saattir uğraşıyorum bir türlü çözemedim, boncukları tam olarak neye göre dizdiğinizi açıklasanız :)

    YanıtlaSil
  2. Mors alfabesine göre dizdim. mors alfabesinde harfler noktalar ve çizgilerle gösterilir :)

    YanıtlaSil
  3. nokta çizgi ayrımı nasıl yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mors alfabesine bakarsanız görürsünüz harflerin yerine nokta ve cizgiler vardır ve her harf farklı nokta çizgilerle gösterilir

      Sil