7.8.13

Okuma Yazmaya Hazırlık : Renk kavramı ve meslekler

Galiba en zoru benim için fotograf çekmek . Üşeniyorum erteliyorum . Pc evde olunca çeker koyarım diyorum . Erteleniyor ama çekip biriktirince peşpeşe çogunu paylaşıyorum. 
Bunlar okuma yazmaya hazırlık çalışmaları kartlarım ilki renk eşleştirme diğeri meslekler ve materyalleriyle ilgili  ikiside oyun şeklinde .
İlk oyun bildiğimiz hafıza oyunu şeklinde oynanıyor kartlar kapanıyor ve açan kişi aynı rengi bulmaya çalışıyor . 
İkinci oyun ise tüm küçük kartlar torbaya konuyor her çocuk bir meslek seçiyor ve torbadan sırayla kart çekiliyor . Kendi mesleğinin eşyasını bulan yandaki cırtcırta yapıştırıyor bulamayan torbaya tekrar atıp sırasının gelmesini bekliyor . İkisi de çocukların eglendiği ve severek oynadıgı oyunlar . 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder