24.9.13

Ürünlerdeki reklam logolarını silme

   Bazı ürünleri çok beğeniriz fakat reklam logosu gözümüzü tırmalar o şekilde kullanmak istemeyiz. Belki sizi rahatsız etmez ama beni rahatsız eder :) hep kapamaya çalışırım ama bazı logoları silmenin çok kolay bir yolu vardır .

Resimler net değil kusura bakmayın :) akşam yapıp çektim . bunu bari çekebildim herşeyi yaptıktan sonra aklıma resmini çekmek geliyor. Ben defterdeki, kalemdeki, ajandadaki , kutulardaki vs bi çok şeydeki logoları bu şekilde sildim.


Bunun için gerekenler :
Bir parça pamuk
ve
aseton

Pamukla güzelce siliyoruz ve bu kadaar ..


Bazen beyazlıklar olabiliyo bazı eşyalarda sildikçe geçiyor . 


4 yorum:

  1. Gerçekten basit ve etkili bir yöntemdir, yıllardır uygularım. Yalnız bazı özel malzemelerden tamamen çıkmayabilyor. Ucundan hafifçe denemekte fayda var, tamamen mahvetmemek için.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten öyle veya alttaki boyada çıkabiliyor bu yuzden deneme yapmak şart tabi :) Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. çok bilgilendirici bi post olmuş elinize sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim faydam dokunduysa ne mutlu :)

      Sil