30.10.13

Kutu Kaplama

Uzun süredir yazı paylaşamıyorum . Duyanda çok işi gücü var zannedicek :) . Yok işim gücüm ama vakit bulup yazamıyorum . Yaptığım şeylerin fotoğraflarınıda çekmeyi unutuyorum tabii :) Dikiş makinesi kullanmaya çalışmaya çalışıyorum :) Bir elbisenin fırfır kısmını beğenmeyip söktüm ve eteğini makinede geçtim . ufak şeyler yapmaya çalışıyorum . Pantalon paçası daralttım onu başka yazıda anlatacağım . Kutu kapladım tahta desenli ayakkabı kutusu tahta desenini kutu kaplamada sevmiyorum ama yorum sizin artık :)



Bide dondurma kutusunun kapağını kapladım . Kendisi beyaz olduğu için kaplamaya gerek duymuyorum . Reklamlı şeyleri sevmiyorum bu yuzden sadece kapağını kapladım . O da burdaaa :)


2 yorum:

  1. tatlım yaptıklarıma bayılıyorum ellerine sağlık:)) Hamaratsın maşallah... Tebrik ediyorum ve blogunda daha çok yazı görmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tatlı yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz çok teşekkür ederim :) Elimden geldiğince yapıp paylaşmaya çalışıyorum beğeniyorsanız ne mutlu bana :)

      Sil